torsdag 29 september 2016

WILLIAM MORRIS OCH GARDEROB













Nu är mitt projekt hall snart slut vilket innebär att jag får börja med altanen. Jag längtar tills den dag när jag står där med kofoten i handen och ska börja min demolering. Fast eftersom det är den inbyggda soffan som min far byggde för femton år sen så känns det en anings vemodigt. Den har verkligen varit helt perfekt och det har tagit emot att ta bort den, men nu är det ett måste då det är akut isolering och kakling som gäller där. Och jag ska bygga mitt bibliotek. Och jag har fått hem världens finaste soffgrupp som jag hittade på Blocket. Och den kommer bli så perfekt. 

Men som sagt var det tar sig och jag har huvudet full av idéer och energin är maxad. Den här hösten kan bli bra alltså.






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar