söndag 2 oktober 2016

GPS ÄR KANSKE BRA, MEN ÄNDÅ LIKSOM








Jag kom nyligen hem från min lilla get away hos min vän och det var mycket trevligt. Vi gick i butiker och strosa på ikea och var allmänt snälla. Jag måste ju bara erkänna för mig själv att jag är sjukt bra på att köra bil överallt typ. Eller ja, jag visste ju att jag var sjukt bra innan, men jag ville ju skryta för er. Ok, hade ju en gps, men den var typ överflödig och hela vägen dit var den relativt värdelös då den inte visa vart bilen var automatisk utan jag fick leta efter den. Hur roligt var det liksom. Nä, det var det inte och jag skulle då vilja påstå att den var extremt överflödig och uppsatt på en av tio saker jag hatar just nu. 


Inhandlade lite växter och annat och blev helt plötsligt sugen på en utekväll. Så kanske partyfeelingsen har kommit tillbaks eller var det bara en hastig känsla som kommer försvinna inom en snar framtid? Det kan varit musiken i bilen som påverkade eller att jag bara kände att det är dags nu. I vilket fall som helst, ha en bra söndag på er.






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar