lördag 8 oktober 2016

FREDAGSKÄNSLAN, KOM DEN?








Fredagskänslan igår blev kort eftersom jag somna 30 minuter efter jag äntligen satt mig i soffan runt nio tiden. Det händer varje fredag. Jämt. Är så sjukt trött på fredagar alltså. Igår red Myran på Ruby och jag gick med King. Det går bättre, men det där med att vara avslappnad och lita på honom är verkligen inte något vi är där än. Han busar och jag hoppas att han inte springer på mig. Som sagt, vi är inte där än. Sen målade jag ett innertak hos mamma. Grundade bara igår, så imorgon kanske jag hinner måla färdigt. Sen hem och fixa i nybygget lite tills jag gav upp och gick in och laga mat. Och sen, ja då somna jag. 

Idag har vi snickrat konstant i tolv timmar. Är helt jäkla slut. Men mycket blev gjort. Och trevligt var det. Så nu ska jag bara chilla lite och sen gå och lägga mig.





adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar