tisdag 1 november 2016






Är lite lätt uttråkad just nu. Väntar på att sonen ska komma hem på utsatt tid och försöker att inte somna. Många avsnitt ex on the beach blev det, vilka totala idioter det är där i, och äter mandlar och lyssnar på chill musik. Och så har jag ju min bästa repeat låt just nu som är Don´t be so shy med Imany. Älskar allt med den. Den är liksom lite sådär flörtig. Lite flört med åttiotal där och en ruskigt trallvänlig (pensionärsvarning på det ordet haha) text. Man blir bara sådär glad av den. Att man bara vill dansa hela natten och skratta. Inga bekymmer, bara leva. 


"In the dark
I see your smile
Do you feel my heat
On my skin"



Fast back to reality nu. Jag ska ta en dusch, sova och vara riktigt jäkla effektiv imorgon. Och jag ska vara riktigt positiv. Jag har ju lov. Halleluja liksom. 




kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar