fredag 13 januari 2017

TVÄRTOM









Lördag igen då. Känns så skönt med helg, men måste det vara så kallt. Och snön liksom. Varför kom den? Igår var det ju nästan lite vårkänslor ute. Jag krattade lite och hade jackan uppknäppt och kände lite halv lycko feeling. Jag ska nog sluta att kratta för varenda gång så börjar det snöa dagen efter. Det kanske kan undvikas om man krattar när man bör kratta typ i oktober och inte december och januari. Är alltid så jäkla tvärtom. Kommer det gäster så städar jag typ lite innan och rejält efter. Ska jag gå ut så har jag max en halvtimme att göra iordning mig på för jag slöat bort tiden på annat medans jag tar flera timmar på mig när jag bara ska till affären och handla sallad typ. När jag kan måla så vill jag inte. När en serie jag väntat på ett tag kommer tillbaka med en ny säsong har jag redan tröttnat och orkar inte ens börja titta den. Alltid så tvärtom


ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar