söndag 5 februari 2017

NETFLIX, CHILL & KÖRFÖRMÅGA








Nämen hej svejs liksom. Nu har det gått sådär lång tid emellan igen, men det där med att finna lust och ork kan ibland vara svårt. Eller tröttsamt. Eller tråkigt. I vilket fall som helst så kommer jag med ett nytt inlägg...precis nu. Klockan är 00:23 och jag är hur pigg som helst. Kanske skulle jag följt med ut på en drinkkväll? Nä, det sjukt skönt att chilla hemma. Vi kika på Netflix och tog det lugnt. Jag ska inte skriva Netflix and chill eftersom jag nyligen fått reda på att det betyder något helt annat. Och det sysslade jag inte med. Är jag typ sist i världen på att fatta den koden? Säg att ni är fler nötter där ute som inte fattat? Säg att jag åtminstone är smartare än någon? Ska nog fråga mamma om hon vet. Vet hon, ska jag personligen hoppa i sjön. Och ligga därunder isen och sura för all framtid.

Jag har inte gjort så mycket idag förutom att frysa ihjäl när någon tvinga ut mig för att bygga staket. I snön. Och måla stolpar. I snön. Jag ni läste rätt. I snön. Det kändes fel på alla sätt. Men där stod jag ändå och målade medans snöflingorna föll ner och förpestade mitt glada lördagshumör. Sen skulle reglarna upp och jag kan bara säga att jag är smartast av oss. Kände mig sjukt nöjd när jag fick höra "ok, du hade väl rätt". Klart jag hade rätt, för jag är så briljant på typ allt. Sen när jag blev entledigad så fick jag värma mig en timme och sen så ut och frysa igen med min vän på promenad. Vi gick igenom många ämnen och sen så hämta vi mammas bil. Och då visade det sig att min vän, min trogna vän, inte tyckte jag var en bilförare att lita på. Hon kan då alltså ställa sig i högen bland de andra som också tvivlar på min körförmåga, det har blivit en relativt stor hög. Förstår inte alls vad dom pratar om. Jag tycker jag är awesome. 




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar