fredag 3 mars 2017

INREDNING & OTUR







Pigalle har ju som sagt var den mest mysigaste inredningen. Och jag känner alltid att jag vill ha mer liksom. En natt några gånger om året är ju alldeles för lite. Nästa gång blir det en hel helg. Ska bara börja spara lite. Eller lite mycket. 


Fredag idag då och finns det ett ord som är bättre än det? Kan inte tänka mig det. Kan hända att choklad är på ungefär samma plats. Det har la hänt en del sen sist. Jag har blivit en hel del fattigare... igen. Och vi har hjälpt till med en modevisning. Ok det var allt, men det räckte. Det känns som jag är full av otur just nu. Samma dag som vi skulle hjälpa till med visningen i Skövde så blev jag rejält orolig att våran häst fått mjölkstockning/juverinflammation så veterinär blev tvunget att inkallas och vad som hände med det tar jag i ett annat inlägg. Men jag säger bara, otur. Och otur igen. Fast fredag nu då och då så är det positiv jäkla energi som gäller. 



ha de fint











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar