torsdag 16 mars 2017

KALAS & KONTORTANKAR






En bild från kalaset i lördags. Rosa var temat. Lite svårt att ordna något när halva altan var under ombyggnad typ. Eller ja 2/10 av altanen. Typ golvet bara, men man ska göra hundra grejjer men får liksom aldrig den där lusten att börja för man vet att man inte gjort klart det gamla. Det känns inte riktigt ok att börja då. Och jag är bäst på att inte göra klart. Tror inget är helt klart. Typ lister. Typ alltid lister. 


Idag har jag en vilodag från pw och allt annat sånt. Rätt skönt faktiskt. Vi har ju kört på varje dag nu sen i fredags utan uppehåll trots regn och blåst. Ingen vågar vägra hehe. I helgen ska vi ut i vildermarken och dö av jobbighet. Jag känner redan nu hur min dåliga kondition kommer att ta ut sin rätt, men det är bara att köra på. Och skogen liksom. Den finner man så mycket energi i så det ska nog gå bra det där. 


Ska ut och sätta de sista klinker plattorna ute i kontoret. Imorgon hoppas jag kunna foga. Det blev inte det bästa jag gjort, men det finns anledningar till det. Inte bara att jag slarvar och stressar på för mycket. Verkligen inte bara det. Det finns allvarliga anledningar, verkligen allvarliga till ett icke perfekt utfört arbete, men jag tänker att heltäckningsmatta är ju aldrig fel liksom. Så varmt och skönt att gå på.  Anledningen att jag kanske stressar på lite är för att jag vill börja inreda. Skrivbord är fixat. Och en tavla. Och det var allt. Haha jag trodde jag hade mer saker klart. Lite för positiv igen, men det fixar sig på vägen. 





ha de fint



tips på två sjukt bra låtar som jag repeatar idag, Issues av Julia Michaels och Weak av AJR. Lyssna och njut för tusan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar