torsdag 9 mars 2017

TORSDAG







Köpte ju för ett tag sen den här coola affischen, men har inte engagerat mig i att få den inramad. Så idag tog jag ut en annan och satte in denna i en gammal ram, men jag känner att allt blev fel. Fast orkar bara inte skruva upp allt igen så just nu får det vara rätt. 


Städat altan idag och det var precis lika tråkigt som det låter. Slängde en massa gamla tidningar och kände mig så duktig. Problemet är väl att jag har egentligen inte slängt dom utan placerat dom i kassar ute på andra altan. Vilket betyder att jag måste slänga dom imorgon. Ja ger mig tusan på att minst en kasse går sönder för det är liksom tradition att jag ska tvingas plocka upp en massa tidningar mitt i all stress och mest troligtvis bli väldigt arg för en minut eller två. Har tydligen lovat badhus imorgon med. Varför tror jag alltid att jag har mer tid en annan dag. Bara att stå ut och svettas nån timme eller så. Allt för de små kidsen. Hoppas dom bara kommer ihåg allt jag uppoffra för dom. Sen ska lillprins Bus panta burkar så han har råd med ett nytt steamkonto. Det råkar vara så att han glömt sitt lösenord på det gamla. Om han är glad? Nä, om man säger så här, han har precis inte surat mindre än vanligt. 




Nu ska jag duscha och skriva vidare på min must do lista


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar