måndag 15 maj 2017

MÅNDAGSTOKIG







Jag och Myran satte upp lite staket igår och det gick riktigt bra. Vi får fortsätta när tiden finns för det är ju faktiskt väldigt kul.

Jag är helt måndagstrött alltså. Fattar inte hur man kan vara så här trött. Ingen energi eller lust alls. Jag har tusen saker att göra och ingen tid till att göra dom. Blir tokig. Måste upp till stallet och rida, sen ut och gå, tvätt, städa och så gräva ner mig. Frida, våran shettis, har väl gått och blivit dålig nu när det har gått typ exakt en månad sen King blev dålig. Hon har börjat att svettas igen. Släppte ut dom på ett nytt bete igår, men absolut inte mycket gräs och med kåpor på. Så har vi allt tillbaks. Nu står hon på gammalt bete igen. Blir tokig. Jag menar, "Falbygden nästa tokig". Fy satan vad skönt med lite lugn och ro. 






men ja hoppas eran måndag är finfin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar