söndag 7 maj 2017

NÄR DET SNART ÄR NÄRA








Ni som kollar mer noggrant kanske tycker att vi har en rätt vågig trappa haha. Såg det nu. Min kamera är lite trasig. Men bara lite. 


Idag är det ju inte så fint väder och klockan är redan tio!!! Jag måste ut och klippa gräsmattan. Jag gillar ju att klippa så detta har jag sett framemot ett tag nu. Det får bara inte börja regna eller att gräsklipparen krånglar för då blir jag tokig. Har liksom inte tid med motgångar nu. Eller lust. Definitivt inte lust.


Igår var en fantastisk dag som avslutades med SKAM. Jag gillar denna säsongen skarpt. Sana är ju en intressant person och hennes smilgropar är ju helt underbara. Blir liksom glad varje gång hon ler. Jag älskar smilgropar. Och fräknar. Och leenden. Hur små saker kan vara så vackra alltså. Även fast det var en bra dag igår så hade jag en inre abstinens efter något. Något som kliar där inne. Vill ut. Vill fram. Men tänk snart är det sommar. Det är värme, sol, sjöar, klippor och ett kallt glas med den godaste dryck blandat med jordgubbar och vattenmelon. Jag har fräknar och livet leker. Tänk då kanske det som kliar har kommit ut eller försvunnit. I vilket fall som helst så längtar jag sommar.



ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar