fredag 26 maj 2017

Otto Knows - With You









Hörde den här låten när jag och Myran åkte hem från affären och kände att den var så sjukt bra. Kände det så himla direkt. Denna ska jag spela för girlsen på lördag. Så taggad på partaj nu. 



Tiden flyger iväg som vanligt, men herrejesus vad jag känner mig lycklig. Jag har typ allt. Livet leker. Allt klaffar. Ok, mycket finns att önska, men nu ska vi inte förstöra denna känsla med en massa onödiga petitesser. Det man inte kan styra över, skiter man i och bara skrattar hela vägen på lyckans fantastiska väg. Jag låter ingen/inget förstöra det. Jag låter ingen styra över min lycka. Det har jag jobbat hårt med i många år och jag känner att jag har lyckats så bra. 


Alltså jag har hunnit med massor. Klippt gräs, rensat massa ogräs, kantklippt, gjort dörrar till Lillys bur, målat plank, varit ute på långpromenad med hundarna, varit ute med Myran när hon red Rubi, mockat stall och hagar och bara njutit. Sovit i solsängen och haft det jäkligt gött. Sa jag att livet är bra? Ja det är det. 


Ska beställa en t-shirt till min duktiga tjej. Hon har önskat en sig länge nu, men den har varit slutsåld tills häromdagen så bäst att passa på. Hon förtjänar den tusen gånger om för hon har hjälpt mig så dessa veckor och kämpat på bra med ridningen. Klagar sällan, aldrig arg och bara helt underbar. Jag är lyckligt lottad av att få ha henne i mitt liv.




ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar