söndag 27 augusti 2017

NÄR MAN BARA TAR DET LUGNT







Söndagen har varit en riktigt jäkla chill dag. Jag vaknade släppte ut hundarna, tog in dom och gick upp och la mig i några timmar till. Inte ok egentligen, men är det chill så är det. Var ute och gick med en vän. Kollade på kläder hos grannen. Slöade i flera timmar och sen insåg jag att det blir inte roligare om man inte gör det roligare så då tog jag cykeln till stallet. Det är där som livet startar upp igen. Red Rubi, men det kändes inte helt hundra. Ska boka en veterinärundersökning bara för att stilla mina nerver. Hon är ju gammal och har haft två föl på kort tid och varit väldigt smal i perioder så det känns som att det vore en bra sak. Så att ringa veterinär bli måndagens syssla.



ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar