fredag 8 september 2017

FREDAG IGEN







Idag har vi firat min mor och bror. Det är många fina som fyller år just i september. Vi blev bjudna på mat och efterrätt och det var så gott. Och jag slapp laga mat. Två flugor i en smäll liksom. 

Jag är just nu i världens svacka motionsmässigt. Så ur form. Måste skärpa mig på riktigt nu innan jag inte ens klarar av att gå upp i våran trappa utan att avlida. Jag gör ju nästan det nu redan. Måste, måste, måste, måste, måste, men är bara för lat just nu. Och omotiverad. Vill bara krypa ner under en sten och invänta en bättre tid för att kräla upp igen. Tänk om man fick den möjligheten. Troligtvis skulle jag väl aldrig komma ut där under för jag skulle väl ansett att det är mycket mer bekvämt och oproblematisk där under. Jag är ju en sån där människa som skrattar åt mina egna skämt och gillar att umgås med mig själv. Ingen som säger emot, kommer med jobbiga förslag eller anser att jag bör göra saker som jag verkligen inte har lust med. Bo under en sten alltså, drömboende. 




ha de fin fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar