lördag 9 september 2017

TA TAG I SAKER








Lördagsmorgon, och jag måste se till att få lite saker och ting gjorda. Pallarna ska bli färdiga. Och om jag är riktigt, riktigt duktig så ska jag se till att göra klart altan eller iallafall börja. Har ju en kökssoffa som ska in där istället för skolådor och jag ska inte byta ut det förns jag är klar. Det misstaget har jag gjort tusen gånger innan och nu ska jag ju skärpa mig och bete mig vuxet och ordentligt. Eller kanske ska man säga normalt beteende. Jag måste se till att sluta flumma och avsluta saker. Svårt, svårt, svårt, svårt det där.



Och texten där uppe, den är så sann. Jag behöver ingen för att vara lycklig även fast människor i mitt liv också gör mig lycklig. Man måste se till att gilla sig själv och hur man lever sitt liv och inte väva sitt liv runt andra för att bli lycklig. Inte vara beroende. Absolut inte vara beroende. 


Nä nu ska jag dammsuga, ta disken och damma av lite och bara försöka att stay positive och älska hushållssysslor. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar