onsdag 11 oktober 2017

BOHEM ELLER BARA RÖRIGT








Hur det ser ut hos oss typ överallt känns det som. Ramar och tavlor som inte riktigt får plats på väggarna för tillfället. Jag älskar ju när det är lite bohem och inte är så tillrättalagt. När man måste titta flera gånger för att upptäcka nya saker.  Tänk att få ha en riktigt mysig lite inredningsbutik med lite sånt som jag gillar. Och som jag hoppas andra också gillar. Har en liten liten tanke om att få ha det, men det gäller ju att våga. Jag är ju inte bra på det där med att våga. Sist kände jag mig inte riktigt redo att ta det ansvaret och hade lite för mycket omkring mig. Nästa gång vill jag satsa 100% om jag startat upp något nytt. Det skulle iallafall bli spännande om något.


Ska ta en dusch, köpa färg, hämta medicin, slänga skräp, kika in på second handen och sen en promenad om jag hinner. Detta är dagens planer, vi får se vad jag kan stryka sen.




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar