torsdag 12 oktober 2017

TIDSOPTIMIST JAVISST
















Lite bilder från biblioteket som vi nu kallar det eftersom jag anser att det låter finare och jag låtsas ju vara lite bättre, lite finare och definitivt lite adlig. Om jag måste chansa på att något av de stämmer så tror jag nog att det sista kommer stämma. Jag känner att jag måste ha varit lite jäkla adlig. Nån gång alltså. Tidigare liv kanske. Kommande liv. Mina släktingar långt bak i tiden. Allt räknas. Det bara måste flyta lite blått blod här i. Jag känner det innerligt. Tills dess så låtsas jag. Så biblioteket då. Här ser ni den extra bokhyllan jag byggde för några veckor sen. Kanske jag redan visat? Alltid lite förvirrad av vad jag gjort eller sagt nuförtiden, men har jag redan visat det så får ni hålla god min och titta igen. Är iallafall jättenöjd. Har jag nog också sagt. Ha ha förvirrad deluxe.

Om en kvart ska jag vara hos mor, och fira min far som tyvärr inte är med oss, och jag måste duscha. Fuck, fuck, fuck. Tidoptimist var det med. Måste dra. Ha en fin dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar