tisdag 30 januari 2018

ÄNTLIGEN MIN YES







Skänken/byrån/möbeln eller vad man nu kallar det blev äntligen min. Så nöjd. Den var väl inte precis superlätt att bära upp i trappan vilket man ser på en dörr där då vi tydligen repat den. Storebror fick hjälpa mig och vi fick liksom trixa lite och så åkte dom där förbannade dörrarna upp hela tiden och vi blev väl lite frustrerade, men vi höll ändå modet uppe. Så nu är det överstökat med byrå bytande och så.

Så nu börjar vi med bytande av säng istället. Lillebror ska äntligen få en stor säng, som han längtar. Hans säng har fortfarande varit på småbarnslängden, typ 1,40 så det blir liksom lite trångt med en liten lillebror och en stor Smilla samtidigt. Nu är sängen bytt och det fattas bara en sänggavel som jag beställt nytt tyg till. Kan bli bra, kan bli dåligt. Jag ser framemot nu iallafall.



Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar