torsdag 8 februari 2018

ATT VERKLIGEN SE FRAM EMOT

















Jag har ju bestämt mig för att inte längta. Inte längta alls. Inte ens till sommaren eller till nästa vecka eller till helgen. Fast jag kan säga att jag ser fram emot. Och jag ser verkligen fram emot sommarskor. Dessa är typ dom sötaste jag ägt. Dom är inte så fina nu kan jag säga. Fick väl vara med på en sommarfest eller två, men det är så det ska vara. 



















Att blicka ut över Vättern en sommarkväll är ju heller inte så dåligt. Jag gillar ju den där stranden väldigt mycket. Den är lång och folk sitter inte på varandra så man känner sig instängd och uttittad. Och bikinin är mitt bästa köp. Och jag älskar ju grönt så den får liksom alla rätt. Och den där brännan tar jag gärna just nu. Ser mer orangevit ut just nu eftersom jag blivit beroende av min bus kräm från Kicks.



















Så sommar, sol, strand. sommarklänning, solglasögon, sommarskor,  solbränna, ja det mesta som är fint börjar på s ;)) Så jag längtar inte, men jag ser verkligen jätte mycket fram emot sommar. Och torr asfalt. Och ljusa ljumna kvällar. Och mina cykelrundor. Och min trädgård. Och allt. Dock inte knott. Och heller inte fästingar. Eller spanska mördarsniglar. Ä rätt gött med vinter ändå. 











ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar