torsdag 8 februari 2018

DET HÄNDER MYCKET I FEBRUARI






Sitter här och småfryser och vill inte gå ut alls, men jag måste till stallet. Sen ska jag till mor och kika på farmen och sen så hem och lägga sig sen är det freeeeeedag. Fy så skönt. Det har varit en kall, men fin vecka. Jag har inte gjort så mycket, men har iallafall gjort klart sänggaveln till lillebror så jag är nöjd. Två av tre barn har varit sjuka och hostar som galningar och jag känner att det är rätt fint med helg snart. Denna månaden är det några saker inbokade som jag ser fram emot väldigt mycket.




*18 februari åker jag och lillebror och kollar på Marcus & Martinius i Saab Arena. Jag kan ju en låt och den har en förmåga att stanna i huvudet hur länge som helst.

*22 februari drar jag och Myran till Göteborg och går på Gothenburg Horse show och sover på Pigalle vilket betyder att jag får hotellfrukost. Så gott och lyxigt.

*23 februari så är det Minnenas med min bff och jag ska försöka att komma i min klänning. Wish me luck.  




Nu ska jag bara försöka att hitta på något en halvtrött tonåring kan tänkas vilja göra. Egentid med barnen tycker jag är jätteviktigt och man får en bra möjlighet att prata.. ostört. Ibland är det så att alla vill prata lite för mycket och då måste man ju vänta på sin tur. det kan vara väldigt jobbigt ibland. 


Nä nu ska jag peppa upp och åka iväg








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar