måndag 12 februari 2018

JOTEX NI ÄR JUST NU HELT GULD









Finns det något med denna bilden som inte är perfektion? Trappans form och räcke är sjukt fina och detaljrika. Kuddarna är färgrika. Puffen vid högra sidan är magiskt fin och hunden är precis den rasen jag skulle vilja ha någon gång i livet.











Dagbädden har jag sett förut, men inte just i den färgkombinationen. Gillar ju egentligen inte den där terracott/aprikosfärgen på väggarna efter som jag får en flashback till tidigt 2000 tal och då råkade jag älska det vilket senare jag har fått ångra. Men det jag skulle säga var att till det här så tyckte jag det var riktigt fint nästan perfekt. Att låta kläder hänga framme är briljant. Det ger det där extra till inredningen. Kanske dock inte en sliten fleecemorgonrock som sett sina bästa dagar för femton år sen, men what the hell liksom, den ger nog den där hemtrevliga känslan med om man bara placerar den "slarvigt  rätt. Gardinerna är inget jag skulle köpt, men än en gång så funkar det så brilijant här. 













Alltså guldskåpet! Bara att sluta dreggla och skriva upp på en önskelista. Skåpet, blommorna, spegeln, statyn och allt är så jäkla mästerligt ihopsatt. 








alla bilder från Jotex







Och så puffen igen. Ser ni att den har allt man kan önska sig. Grön, sammet, fransar och stor. Jag dog lite när jag såg den och vi fick direkt en sån där connection kände jag. Jag bara måste ha den. Frågan är bara vart den ska få plats. Ute i biblioteket kanske? Brilijant. Problemet löst. Nu fattas bara pengarna. Lite svårare att lösa, men säg något som är omöjligt. 


Jag vill ha huset som dom har fotat i och ge mitt största tack till stylisten som har fått mig att bli lite knäsvag av dessa bilder. Dagens bästa känsla. 










kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar