fredag 30 mars 2018

FREDAG ALLTSÅ, JAG ÄR NÖJD











Nä men, man tackar ödmjukast för det. En "frukostpizza" har jag ju redan slängt i mig så betyder det att jag med gott samvete kan ta en till? Troligtvis. Nu är jag inte super förtjust i pizza, men kan vi byta ut det mot choklad så är jag så nöjd.


Idag är det Långfredag vilket förhoppningsvis kommer innebära utgång, men det kan också inte bli någon utgång. Lever just nu i ovisshet, men känns ändå skönt att vilket det än blir så bli det bra. Jag har dock införskaffat mig tre nya klänningar som otroligt nog passade och gjorde mig nöjd. Två annars så svåra kombinationer att lyckats med. 


Jag har betalt mina räkningar i tid (alltid en utmaning som bör belönas med en applåd), vi har hö så det förhoppningsvis räcker våren ut, halmen kom igår, bakom den halvtomma fodersäcken låg en annan full säck foder så då räcker det en vecka till, garderobsdörrarna har kommit och är snart grundmålade, jag har fått klartecken att riva toaletten uppe dock med ett vist hån att det kommer nog bli vääääldigt jobbigt (vad har inte varit jobbigt liksom) och solen skiner. Jag känner mig nöjd. 


Ska ge mig ut på en kall promenad med hundarna och senare ska jag åka och sätta i fransar hos bonusdotterns söta moder. Ska bli kul och jag hoppas att jag kommer se awesome ut på ögonen med sen med ;))






GLAD PÅSK då folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar