söndag 1 april 2018

GÖTEBORGS PLANER







När jag och Myran var i Göteborg i februari hade vi det så mysigt och jag längtar alltid tillbaks. Så såklart har jag bokat en ny tripp i April med min lilla Lowis. Egentligen ska jag ju försöka att spara pengar, men jag prioriterar just nu hellre sånt här med mina barn. Och egentiden är så guld värt. Man behöver verkligen inte åka bort. Bara att åka iväg till stallet och ta en ridtur är fint med, men jag vet att dom gillar att åka bort. Fly vardagen lite.





Förra gången jag och Lowis var borta, se här, så hade ju min far precis gått bort och den där resan var så välbehövlig. Vi var på Universeum (dock byggde dom om där då så det var väl inte riktigt så bra) och slottsskogen. Köpte pokemon för ofantligt mycket pengar typ och chillade på hotellrummet. Denna gången ska vi gå på museum. Sjöfartsmuseumet var ett och det andra kommer jag inte ihåg, men kanske Göteborgs naturhistorika museum. Det där är inget måste utan mer riktlinjer. Vi går dit vi känner för dock SKA vi fika i Trädgårdsföreningen igen. Det är nästan ett krav från mig om vädret tillåter. Längtar redan.





Lite trist söndag idag så jag fortsätter med mina dörrar till garderoberna


Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar