tisdag 10 april 2018

SNART SÅ







Nu har våren kommit och snart börjar det hemska med att man måste gå och lägga sig när det är ljust. Det absolut värsta med att börja tidigt är att man måste gå och lägga sig tidigt. Inte riktigt min grej, men jag har blivit riktigt bra på det ändå. Sova är ju bara så skönt.



Det är april och jag har en del roligt inbokat. Det bästa som finns. Fast just nu alltså, allt är ju helt underbart när man slipper den där snön. Promenaderna blir trevligare. Cyklingen roligare. Jag har krattat klart min gräsmatta. Trädgården är redo att tas i bruk. Snart får man klippa ner alla perenner. Slänga på gödsel och rensa ogräs. Den bästa tiden är nu.


Men jag och lilla Lowis ska åka till Göteborg snart och sen ska jag ut med brudarna och titta på Queenie. Och det var väl allt, haha, så jäkla mycket inbokat. Är ju rätt bra på att överdriva.



Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar